Etniciteit, genderneutraliteit en lichamelijke beperkingen op de werkvloer

Het beoordelen van (potentiële) medewerkers op alleen hun kennis en kunde in plaats van op hun geslacht, afkomst of kinderwens, lijkt in deze tijd normaal. Steeds vaker besteden nieuwssites en kranten aandacht aan gelijke behandeling van, en het bieden van gelijke kansen aan, alle soorten mensen. Benieuwd? Lees het in het onderzoeksrapport.

Man vs vrouw

Man vs. vrouw op de werkvloer

Het beoordelen van medewerkers op hun kennis en kunde in plaats van op hun geslacht, afkomst of kinderwens, lijkt iets simpels. PEAK-IT kijkt puur en alleen naar de kwaliteiten van medewerkers. Maar niet iedereen beoordeelt op deze manier zijn medewerkers of leidinggevenden. Benieuwd? Lees het in het onderzoeksrapport.

Omnichannel op de servicedesk

Omnichannel op de Servicedesk

Via welke kanalen worden incidenten op uw servicedesk gemeld? En is dat volledig afgestemd op de wensen en behoeften van gebruikers? Is daarbij nagedacht over verschillende generaties en de daarbij behorende kanalen? Kortom, welke rol kan omnichannel spelen op de servicedesk? Lees het in deze whitepaper!

De Moderne Servicedesk

Door snelle technologische ontwikkelingen verandert de rol van de Servicedeskmedewerker. Wat betekent dit voor de Servicedesk? Aan de hand van data uit onze benchmark en opvallende trends bieden wij een kijkje onder de motorkap en omschrijven we de Servicedesk van de toekomst.

Wie is jouw ideale IT-professional?

Heb jij de ideale IT-professional al in huis? Ben je goed op de hoogte van de skills die deze professional nodig heeft? Nee? Bekijk dan snel deze infographics.