Co-sourcing: continuïteit op uw Servicedesk

Wilt u geen zorgen meer over de vaak complexe planning en inzet van medewerkers? Of heeft u weleens last van ongewenste afwezigheid van medewerkers? Dan biedt co-sourcing uitkomst.

Wat is co-sourcing?

Met co-sourcing garanderen wij dat uw Servicedesk altijd bezet is. PEAK-IT ontzorgt u geheel op het organisatorische deel zonder dat u de touwtjes uit handen geeft. Wij trainen ervaren medewerkers voor de bezetting van een plek op uw Servicedesk. Hierdoor verzekeren wij u ervan dat deze plek altijd bezet is met gekwalificeerde professionals.

Altijd, ook tijdens bijvoorbeeld ziekte, vakantie of bijzonder verlof. U werkt nog maar één keer iemand in, wij regelen de rest. Kortom, wij borgen samen met u de continuïteit en kwaliteit van uw Servicedesk. 

Co-Sourcing

Co-sourcing kan van toepassing zijn op uw gehele desk, maar ook op het flexibele gedeelte daarvan. Wij vinden het belangrijk dat er samengewerkt wordt op uw Servicedesk. Onze medewerkers zijn geen individuen, maar volwaardige teamleden die u en uw medewerkers ontzorgen en verrassen. Onze professionals worden dan ook uitvoerig getraind en ingewerkt. Kennisdeling en -borging zijn immers cruciaal. Bovendien rendeert dit in meer oplossend vermogen. Daarnaast zorgt een goede samenwerking voor een efficiëntere verwerking van meldingen en dus een hogere klanttevredenheid.

Wat zijn de voordelen van co-sourcing op uw Servicedesk?

  • Het opvangen van de onderbezetting;
  • Flexibel: opschalen en terugschroeven van ondersteuning;
  • Intensieve IT-projecten uitvoeren zonder enig effect op de bereikbaarheid;
  • Continuïteit van uw desk is 100% gegarandeerd;
  • Back-up pool volledig ingewerkt en inzetbaar, dus altijd voldoende capaciteit;
  • Planning en roostering worden door PEAK-IT geregeld.


Kortom, door de inzet van co-sourcing wordt u volledig ontzorgd.

Wilt u volledig ontzorgd worden?

Of wilt u weten wat onze co-sourcingsdiensten voor u kunnen betekenen?
Laat een van onze Accountmanagers contact met u opnemen.