Winnaar

Recruiter award voor beste ICT bureau van 2019

IT-DIENSTEN MET AANDACHT VOOR SERVICE

Wij geloven in partnership. Het maakt voor ons als IT business partner niet uit of wij op basis van detachering, co-sourcing of outsourcing zaken met u doen; een uitstekende service staat altijd voorop!

Hoe staat uw IT-Servicedesk ervoor?

Hoe ziet uw huidige Servicedesk eruit? Is deze volledig naar wens van uw klanten? Of zijn er nog verbeterpunten mogelijk? Middels onze Omnichannel whitepaper en benchmark krijgt u meer inzicht in de huidige status van uw Servicedesk. Tevreden klanten willen we tenslotte allemaal.

Omnichannel op de Servicedesk

Wist u dat Omnichannel leidt tot een hogere gebruikerstevredenheid? Lees in onze whitepaper meer over een optimale gebruikersbeleving door contact op maat en ga aan de slag met de laatste trends, tips en best practices voor uw Servicedesk!

Lees whitepaper

Servicedesk Benchmark

Wilt u uw IT-servicedeskomgeving onafhankelijk laten testen en in kaart brengen waar verbeteringen mogelijk zijn? Met onze ervaringen in het leveren van support gecombineerd met een benchmark kunnen wij uw omgeving volledig doormeten en beoordelen. Bekijk hier de mogelijkheden.

Benchmark aanvragen