IT-diensten met aandacht voor service

Wij geloven in partnership. Het maakt voor ons als IT business partner niet uit of wij op basis van detachering, co-sourcing of outsourcing zaken met u doen; een uitstekende service staat altijd voorop!

Detachering
PEAK-IT kan u als IT business partner helpen met flexibele inzet van IT-professionals op uw IT-afdeling.
Co-sourcing
Bij co-sourcing is het de verantwoordelijkheid van PEAK-IT dat u over voldoende bezetting beschikt.
Outsourcing
Met outsourcing kunt u rekenen op een solide IT-partner waarbij de focus ligt op continuïteit en service.

HOE STAAT UW IT-SERVICEDESK ERVOOR?

Hoe ziet uw huidige Servicedesk eruit? Is deze volledig naar wens van uw klanten? Of zijn er nog verbeterpunten mogelijk? Middels onze benchmark en whitepaper krijgt u meer inzicht in de huidige status van uw Servicedesk. Tevreden klanten willen we tenslotte allemaal.

Whitepaper Servicedesk 2020

De Servicedesk anno 2020

De rol van de Servicedeskmedewerker verandert. Wat doet dat met de Servicedesk en zijn medewerkers? Aan de hand van data uit onze eigen benchmark en opvallende trends bieden wij een kijkje onder de motorkap en omschrijven we de Servicedesk van de toekomst.

Benchmark

Servicedesk Benchmark

Wilt u uw IT-servicedeskomgeving onafhankelijk laten testen en in kaart brengen waar verbeteringen mogelijk zijn? Met onze ervaringen in het leveren van support gecombineerd met een benchmark kunnen wij uw omgeving volledig doormeten en beoordelen. Bekijk hier de mogelijkheden.