IT-diensten met aandacht voor service

Wij geloven in partnership. Het maakt voor ons als IT business partner niet uit of wij op basis van detachering, co-sourcing of outsourcing zaken met u doen; een uitstekende service staat altijd voorop!

Detachering

Door detacheren verder excelleren, hierbij bouwen we samen met u aan gedeelde doelstellingen.

Co-sourcing

Samen organiseren we afdelingen, waarbij wij de verantwoordelijkheden voor capaciteit overnemen.

Outsourcing

Samen meerwaarde creëren door op te schuiven in verantwoordelijkheid en resultaten te garanderen.

MASTERTRAJECT
In een interactief traject komen uw behoeftes en die van de kandidaat samen om de service te optimaliseren.

ANALYSE, ADVIES & OPTIMALISATIE
Samen bereiden we uw Servicedesk voor op de toekomst.

HOE STAAT UW IT-SERVICEDESK ERVOOR?

Hoe ziet uw huidige Servicedesk eruit? Is deze volledig naar wens van uw klanten? Of zijn er nog verbeterpunten mogelijk? Middels onze masterclass en benchmark krijgt u meer inzicht in de huidige status van uw Servicedesk. Tevreden klanten willen we tenslotte allemaal.

Whitepaper Servicedesk 2020

Gratis Masterclass Omnichannel

Wist u dat Omnichannel leidt tot een hogere gebruikerstevredenheid? Kom op 8 oktober naar de Masterclass 'Omnichannel: Optimale gebruikersbeleving door contact op maat' en hoor meer over de laatste trends, tips en best practices voor uw Servicedesk!

Benchmark

Servicedesk Benchmark

Wilt u uw IT-servicedeskomgeving onafhankelijk laten testen en in kaart brengen waar verbeteringen mogelijk zijn? Met onze ervaringen in het leveren van support gecombineerd met een benchmark kunnen wij uw omgeving volledig doormeten en beoordelen. Bekijk hier de mogelijkheden.