Onze Klanten

Een aantal klanten van PEAK-IT vertellen over hun positieve ervaringen. PEAK-IT is dé ICT business partner op het gebied van advies, beheer- en support van infrastructuur en applicaties, waarbij de focus ligt op continuïteit en service+.

PEAK-IT biedt verschillende diensten aan en heeft hiervoor een aantal klanten gevraagd hoe de samenwerking verloopt.

Klik op één van onderstaande referenties om de ervaringen van de klant te lezen.

”PEAK-IT zoekt net zo lang naar medewerkers tot ze de perfecte match hebben gevonden. Dat getuigt van passie en betrokkenheid.”
Het bedrijf LeaseWeb is een wereldwijde hosting-provider die on-demand hosting-oplossingen levert waarmee klanten hun zakelijke ambities kunnen waarmaken. LeaseWeb ondersteunt een breed scala aan industriële bedrijven, waaronder enkele van ’s werelds grootste, meest gerespecteerde ondernemingen.
“PEAK-IT bouwt partnerships. Dat zit in hun genen en dat stralen ze uit.”
PEAK-IT is verantwoordelijk voor het opzetten van de nieuwe IT-infrastructuur, het migreren en inregelen van de IT-processen, en het leveren van support.
“PEAK-IT schakelt snel, werkt snel, is pragmatisch. Die no-nonsense houding spreekt me erg aan.”
PEAK-IT neemt in de weekenden en s ’nachts de storingsmeldingen over en daarnaast ook de volledige call-overflow van Jumbo.
“De medewerkers van de servicedesk zijn er echt op gebrand de klanten te helpen.”
Met het outsourcingcontract behoudt Ahrend de regie over de IT en ligt de verantwoording van de bezetting bij PEAK-IT.
“PEAK-IT denkt écht met je mee, dat is heel verfrissend.”
De Servicedesk van PEAK-IT is de ingang voor vragen van de gebruikers en vervult een sleutelrol in de on-site support.
“De medewerkers van PEAK-IT hebben een echte ondernemersgeest. En ze zijn superflexibel.”
PEAK-IT is verantwoordelijk voor het leveren van remote support aan zowel de Nederlandse als de Amerikaanse gebruikers van ProQR.
“PEAK-IT besteedt stelselmatig aandacht aan de softskills van medewerkers. Dat is echt een pluspunt.”
Bij co-sourcing leveren de medewerkers van PEAK-IT eerstelijns support maar blijft de regie van de helpdesk bij SGS.
“PEAK-IT selecteert zijn medewerkers zorgvuldig en zorgt altijd voor een goede match.”
De verantwoording voor de capaciteit ligt bij PEAK-IT en Tata Steel is daarmee verzekerd van een continue bezetting.
“Een succesfactor in de samenwerking met PEAK-IT is de persoonlijke benadering van de accountmanager.”
PEAK-IT heeft 35 Windows10- werkplekken gecreëerd, inclusief applicaties op laptops, en deze geleverd aan de gebruikers.
“PEAK-IT slaagt er steeds weer in medewerkers goed te laten landen in onze organisatie.”
PEAK-IT zorgt voor de werving en selectie van nieuw IT-personeel voor Basic-Fit.