Capaciteitsvraagstuk op de Servicedesk oplossen

 

Aldo Dohle, Manager IT bij Mitsubishi Caterpillar Forklift Europe B.V., zet Co-sourcing in om het capaciteitsvraagstuk op zijn afdeling op te lossen.

Op zoek naar professionaliteit

“In het verleden is gebleken dat wij  een on-site Servicedeskmedewerker nodig hadden om de  gebruikerstevredenheid op peil te houden. Daarom waren wij op zoek naar klantgerichtheid, flexibiliteit, een professionele uitstraling van de on-site medewerker en goede documentatie door de medewerker. Bij de door PEAK-IT voorgestelde personen klopte dit allemaal. Daarbij was de doorslag voor ons de professionaliteit. Dit bleek niet alleen uit de gesprekken met PEAK-IT, maar ook zeker uit de match met de IT-professionals.”

Geen zorgen over de planning

“Door de inzet van Co-sourcing hoeven wij ons geen zorgen meer te maken over de planning van de Servicedesk. Momenteel hebben wij dan ook 100% continuïteit op de desk door de inzet van een PEAK-IT’er. Tijdens de roulatie tussen de PEAK-IT’ers zijn wij verzekerd van een goede overdracht, aangezien de jongens taken in documentatie vastleggen. Het is fijn dat zij ons ook bij deze verantwoordelijkheid ondersteunen.”

Over Mitsubishi Caterpillar Forklift Europe B.V.

Mitsubishi Caterpillar Forklift Europe (MCFE) maakt onderdeel uit van Mitsubishi Caterpillar Forklift (MCF). MCFE is een totaalleverancier van Mitsubishi- en Caterpillar vorkheftrucks en magazijn transportmiddelen. In 1992 heeft MCFE zich gevestigd in Almere op het industrieterrein de Vaart waar het bedrijf nu jaarlijks zo’n 14.000 vorkheftrucks produceert. De producten vinden hun weg naar de klanten in geheel Europa, Afrika en het Midden Oosten.

Capaciteitsvraagstuk op de Servicedesk oplossen

Loop jij tegen capaciteitsvraagstukken aan op de Servicedesk?

Of heb je andere IT-uitdagingen waar je graag eens over wilt sparren? Neem dan contact op en een van onze Accountmanager neemt binnen 48 uur contact met je op! Neem contact op