24×7 ICT Support

Uw organisatie is geëvolueerd naar een 24×7 organisatie? Natuurlijk moet de ICT meegroeien en ook 24×7 beschikbaar zijn. Dit vraagt naast een betrouwbare infrastructuur ook om uitgebreide ondersteuning. Hoe gaat u de ondersteuning buiten de gewone kantooruren invullen? U kunt de Servicedesk uitbreiden met extra medewerkers of u kunt deze ondersteuning uitbesteden aan een externe Servicedesk, een specialist.

PEAK-IT heeft veel ervaring met het opzetten en inrichten van 24×7 dienstverlening. Wij hebben een eigen methode ontwikkeld om u een soepele overgang naar 24×7 support te bieden. De Servicedesk van PEAK-IT heeft 24×7 bezetting, waardoor de bereikbaarheid en kwaliteit bijzonder hoog is. Het outsourcen van de ondersteuning buiten het reguliere servicewindow is de meest eenvoudige en tegelijkertijd ook meest kosteneffectieve oplossing. Het aantal calls is namelijk vaak beperkt en niet voorspelbaar.

De 24×7 ICT Support bestaat onder andere uit:

  • Volledig Nederlandstalige Servicedesk
  • Beantwoorden van gebruikersvragen over standaard kantoor automatiseringssoftware
  • Functionele escalatie
  • Afmelding service calls

Vanzelfsprekend is er de mogelijkheid om bovenstaande uit te breiden met een aantal andere werkzaamheden. We denken graag met u mee om de 24×7 oplossing toe te spitsen op uw situatie.24x7 ICT Support

Wilt u meer informatie over 24×7 ICT support? Neem contact op via 088-1304500 of via het contactformulier.