Detachering

ICT Detachering: extra slagkracht

Is het op uw ICT afdeling eigenlijk ook wat te druk? Komt er een groot project aan waar u wel wat hulp bij zou kunnen gebruiken? Heeft u te maken met langdurig zieken op uw afdeling? Of ligt er veel werk dat zich maar blijft opstapelen?

PEAK-IT kan u als ICT business partner helpen met (tijdelijke) flexibele inzet van ICT professionals op uw ICT afdeling. Van Helpdeskmedewerker tot ICT Manager, en van Systeembeheerder tot Lead Architect. De kandidaten die u inhuurt, zijn in vaste dienst van PEAK-IT. Onze professionals zijn gecertificeerd en werken continu aan het up-to-date houden van hun kennis en expertise.

Bij PEAK-IT vinden we dat detachering meer is dan het leveren van extra slagkracht. Wij noemen onze detacheringsservice dan ook ‘deta+’.

Wat is deta+?

Detachering is voor ons meer dan alleen het helpen van organisaties met flexibel inzetbare ICT professionals. Met de + van PEAK-IT zorgen wij dat uw ICT afdeling de business efficiënter en effectiever kan ondersteunen.

Deta+ staat voor: detacheren met toegevoegde waarde. Bij PEAK-IT is detachering ook: met u meedenken, daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren, u ontzorgen en verrassen. Nadenken over hoe we u nog beter van dienst kunnen zijn, u ondersteunen met benchmarks en u adviseren over ICT service optimalisatie. We bieden u de mogelijkheid deel te nemen aan inhoudelijke events over ICT-gerelateerde onderwerpen, binnen uw branche of juist branche-overstijgend.

Ook de match tussen de organisatie en de professional vinden wij erg belangrijk. De ICT professional moet nauw aansluiten bij uw behoefte aan kennis en ervaring, maar moet ook goed passen binnen uw organisatie en cultuur.

Concreet leveren wij onderstaande plussen als toegevoegde waarde, kosteloos bij de inzet van onze ICT professionals.

  • We gaan op zoek naar de vraag achter de vraag, zodat we u integraler kunnen adviseren en zodat u de inzet van onze ICT professionals optimaal kunt benutten;
  • Gezamenlijk stemmen we doelen af, aan de hand van KPI’s, zodat we gericht ergens naar toe kunnen werken;
  • We brengen u samen met andere klanten om ICT kennis en ervaringen te delen;
  • We verzorgen opleidingen op maat, aangepast op uw wensen en omstandigheden, zodat onze ICT professionals u optimaal kunnen ondersteunen;
  • Wij verzorgen coaching on the job van onze ICT professionals, gericht op hun ontwikkeling én op uw opdracht.

Op het gebied van advies en processen, betekent deta+:

  • Procesbeschrijvingen;
  • Deelname aan benchmarks (Servicedesk en systeembeheer);
  • Top 5 incidenten advies;
  • Advies op gebied van klanttevredenheidsonderzoeken;
  • Sparringssessie met een lead architect/consultant;
  • Advies roadmap;
  • Apollo Game training.

PEAK-IT is HDI partner en biedt een garantie van 5 dagen. Want uiteindelijk moet het wel goed voelen en passen. We zeggen immers niet voor niets: Your business is our priority.

Klantervaringen

Bent u benieuwd naar de ervaring van onze klanten met ICT Detachering? Lees dan hier de referentiecase van Basic Fit. Of kijk op onze referentiepagina voor meer referenties.

Wilt u meer informatie over deta+? Neem contact op via 088-1304500 of via het contactformulier.