Servicedesk

Dit is het belangrijkste contact punt tussen de eindgebruiker en de IT afdeling. Een optimaal presterende Servicedesk is daarom van groot belang, voor een hoge klant- en gebruikerstevredenheid. Daarom is het belangrijk om te weten hoe hij presteert ten opzichte van vergelijkbare organisaties.

Door de vele ervaring helpen de specialisten van PEAK-IT u een hoge klant- en gebruikerstevredenheid te behalen. Van Benchmark en analyse tot het herstructureren op de bekende drie assen: People, Process & Technology.

Onze activiteiten op de Servicedesk richten zich onder andere op de onderstaande zaken:

  • Procedures, processen en werkinstructies
  • Service Level Agreements
  • Escalatieproces
  • Capaciteitscalculatie
  • Taken en verantwoordelijkheden
  • Rapportages
  • Team samenstelling
  • Samenwerking met andere afdelingen
  • Inkoop
  • Change proces
  • Projecten
  • Tooling
  • Werktijden en openingstijden van de helpdesk

Wilt u weten hoe uw Servicedesk presteert ten opzichte van vergelijkbare organisaties en hoe deze prestatie nog verder verbeterd kan worden, neem contact op met kantoor op 088-1304500 of via onderstaand contactformulier.

Lees hier onze publicatie ‘De Moderne Servicedesk’.

Wilt u meer lezen over dit onderwerp? Hier vindt u een overzicht van onze blogs en artikelen.