Health Scan ICT Support

Wilt u dat een onafhankelijke ICT Business Partner uw ICT support omgeving beoordeelt, en aandachts- en verbeterpunten in kaart brengt door middel van een health scan? PEAK-IT heeft veel ervaring met het leveren van support aan een verscheidenheid van organisaties. Tevens adviseren wij regelmatig organisaties over de inrichting van hun support-afdeling. Hierbij kijken wij over de drie samenhangende assen: People, Process en Technology.

Onze health scan kan uit verschillende onderdelen bestaan:

  • Benchmark support

PEAK-IT hanteert sinds 2011 de support benchmark waarmee gekeken kan worden hoe uw ICT support organisatie presteert ten opzichte van andere vergelijkbare organisaties. Met deze benchmark krijgt u inzicht in uw kentallen in relatie tot vier referentiegroepen, zoals uw branchegenoten of organisaties met een vergelijkbare servicedesk omvang.

  • Benchmark support plus

Als aanvulling op de standaard benchmark analyseren wij uw servicemanagement data en telefooncentrale data.

  • Service support optimalisatie

De consultants van PEAK-IT doen onderzoek op uw locatie. Hierbij brengen zij de ICT support organisatie in kaart, analyseren zij deze en maken zij een adviesrapport over uw ICT serviceorganisatie. Met deze health scan en analyse heeft u een onderbouwd adviesrapport, waarop de ICT-strategie gebouwd kan worden.

Download hier enkele voorbeelden uit een PEAK-IT benchmark rapport of download het PEAK-IT e-book De Moderne Servicedesk waarin we aan de hand van o.a. data uit deze benchmarks onze visie geven op de servicedesk van de toekomst.

Wilt u meer informatie over één van deze health scans? Neem contact met ons op via 088-130 4500 of via het contactformulier.