Gratis Masterclass Omnichannel op 8 oktober 2019 op: 23 sep 2019

 

Via welke kanalen worden incidenten op jouw Servicedesk momenteel aangemeld? En is dit al volledig afgestemd op de wensen en behoeften van de gebruiker? Is hierbij nagedacht over de verschillende generaties en hoe zij willen communiceren? Of heb je simpelweg de meest efficiënte kanalen gekozen? Kortom, welke rol kan omnichannel op jouw Servicedesk spelen?

Om de gebruikerstevredenheid te verbeteren is het cruciaal om hen een optimale beleving te geven. Laat de gebruikers de Servicedesk bereiken op een manier die hen het beste uitkomt; via het web, WhatsApp, e-mail, telefoon of chat, en zet de dialoog via elk kanaal voort. Een omnichannel-benadering biedt een win-win situatie voor zowel de gebruiker als organisatie.

Natuurlijk neemt Omnichannel ook uitdagingen met zich mee. Van acht verschillende kanalen komen er tickets binnen. Welke hebben dan prioriteit? En is de responsetijd overal hetzelfde of zit daar juist verschil in? Via de chat wil verwacht de gebruiker direct reactie, terwijl een e-mail binnen een halve dag opgevolgd dient te worden. Kortom, hoe ga je met dit alles om?

Tijdens deze Masterclass nemen we je mee in de wereld van Omnichannel en bieden wij je trends, tips, tricks en best practices!

Meer informatie? Bekijk hier het volledige programma of meld je direct aan!

Deze sessie is interessant voor IT-Managers, Servicedesk Managers, Servicedesk Coördinatoren en Servicedesk Teamleiders.

Locatie
LOODS10 Oudewater
Oudeweg 10A
3421 GX Oudewater

Uitnodiging Masterclass Omnichannel